Voimassa 4.11.2019 alkaen

1. Verkkokauppa

T:mi norpatti (y-tunnus 2030039-3) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

2. Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

3. Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Paytrail Technology Oy:n (y-tunnus 2552865-3) ylläpitämä palvelu. Yrityksen toiminta on Finanssivalvonnan (Fiva) alaista. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista.

Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään maksuvahvistusviesti.

4. Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Maksuja voi tehdä Visa-, Visa Electron-, Mastercard-, Eurocard-, American Express -luottokorteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Maksujen välittäjänä toimii Paytrail Oyj. Mikäli sinulle tulee ongelmia maksamisen kanssa, voit olla yhteydessä suoraan Paytrail Oyj:n asiakaspalveluun. Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä. Paytrail Oyj yhteystiedot: Paytrail Oyj Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä Y-tunnus: 2552865-3 www.paytrail.com

5. Maksaminen Collector Laskulla/Osamaksulla

Voit nyt maksaa tilauksesi kätevästi myös laskulla. Tilauksesi toimitetaan sinulle normaalisti 3-7 arkipäivän kuluessa. Saat tämän jälkeen laskun kotiisi. Voit myös maksaa tilauksesi osissa, jolloin laskuun lisätään osamaksujen määrästä riippuen käsittelykulut. Lisätietoa Collector Lasku- ja Osamaksusta voit lukea täältä. Collector-palvelua voivat käyttää yli 18-vuotiaat moitteettomat luottotiedot omaavat henkilöt. Uusi kuluttajasuojanlain korkokattolaki astui voimaan 1.9.2019 . Yleiset luottoehdot hyödykesidonnaisessa kertaluotossa löydät täältä.

6. Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen ja maksun jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Lähetämme myös toisen vahvistuksen, kun tuotteet on postitettu.

7. Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet ennen tilauksen maksua. Verkkokauppamme toimituskulut ovat 5,90 €/tilaus. Toimitustavat ovat kirjekuori ja postipaketti. Toimitamme tilaukset 1. luokassa. Tuotteet pakataan mahdollisimman turvallisesti.

Tuotteet toimitetaan onnistuneen maksutapahtuman jälkeen.

8. Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen 1-6 arkipäivää (tilaus pakataan ja lähetetään 1-6 arkipäivän kuluessa). Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista tuotteen poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan tuotteen kuvauksessa ja yleisistä poikkeavista toimitusajoista (kuten lomista yms.) ilmoitetaan etusivulla.

9. Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tämä koskee lain mukaan myös elintarvikkeita. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä verkkokauppavastaavaan Suvi Liukkoseen sähköpostitse shop@kiroilevasiili.fi tai soittamalla numeroon 0443086221.

Tarvitsemme sinulta asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumeron rahojen palautusta varten.

10. Tilauksen noutamatta jättäminen

Tilauksen noutamatta jättäminen ei vastaa peruutusta, jolloin tilaussummaa ei palauteta asiakkaalle. Mikäli asiakas ei nouda pakettiaan postista ja se palautuu lähettäjälle, tulee asiakkaan tuotteet halutessaan maksaa postimaksu uudestaan. Lähettäjälle aiheutuneet kulut noutamattomasta lähetyksestä laskutetaan asiakkaalta.

11. Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut, vioittunut kuljetuksen aikana, tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin ja ilmoitettava tästä meille.